Strona/Blog w całości ma charakter reklamowy, a zamieszczone na niej artykuły mają na celu pozycjonowanie stron www. Żaden z wpisów nie pochodzi od użytkowników, a wszystkie zostały opłacone.
Skip to content Skip to footer

Odżywki białkowe – na jakie rzeczy zwrócić uwagę przy wyborze

Osoby zaczynające chodzenie na siłownię powinny sporo zmienić w swoim życiu, żeby osiągnąć wymarzoną sylwetkę. Przede wszystkim muszą wygospodarować na to czas, tak aby regularnie i systematycznie ćwiczyć. Lecz nie mniej istotna jest też regeneracja i odpoczynek oraz prawidłowe odżywianie. Szczególnie ta ostatnia kwestia ma ogromne znaczenie, ponieważ same ćwiczenia bez prawidłowej diety nie pomogą za wiele. Podstawową sprawą będzie dostarczenie odpowiedniej ilości białek. Zalecane jest, żeby to było co najmniej 1,5 grama na każdy kilogram masy ciała, gdyż w takim przypadku są najbardziej widoczne przyrosty mięśni. Jednak tak duża zawartość aminokwasów w codziennym jedzeniu nie jest wcale łatwa do uzyskania, z tego też powodu wiele osób w pewnym momencie sięga po najróżniejsze odżywki białkowe. Ale poza sportami siłowymi zastosowanie ich jest dużo szersze, gdyż sprawdzają się też dobrze podczas odchudzania i powrocie do zdrowia po wypadkach czy urazach. Najczęściej one mają postać proszku, jaki należy rozpuścić w wodzie lub mleku, a później wypić.

Ich głównym zadaniem jest sprawne uzupełnienie potrzebnych aminokwasów, co przyspiesza czas regeneracji, a co za tym idzie rozwój mięśni. Odżywki białkowe dostępne są w dużej ilości rodzajów, dlatego też wiele osób na początku może mieć problem, co wybrać dla siebie. Przede wszystkim trzeba zwrócić uwagę na to, w jakim celu się kupuje taką odżywkę i ile chce się na nią wydać. Największą popularnością się cieszą koncentraty, często robione z serwatki, które są dobrze wchłaniane przez pokarmowy układ, a równocześnie mają przystępną cenę. W swoim składzie zawierają one do dziewięćdziesięciu procent, dzięki czemu są dość wydajne. Dużo lepszym, ale trochę droższym typem odżywek są izolaty. Z uwagi na znacznie wyższą zawartość protein i szybkie wchłanianie świetnie się sprawdzają w formie bezpośredniego posiłku po treningu, gdy trzeba jak najszybciej dostarczyć aminokwasy. Aktualnie coraz większa liczba osób wybiera też hydroizolaty, po procesie hydrolizy posiadają one jeszcze większą przyswajalność.

+Tekst Sponsorowany+

ℹ️ ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Leave a comment

Magazine, Newspapre & Review WordPress Theme

© 2024 Critique. All Rights Reserved.

Sign Up to Our Newsletter

Be the first to know the latest updates

[yikes-mailchimp form="1"]